HALIn loppukeväällä teettämän jäsenpalvelukyselyn tuloksista ilmeni, että järjestön työsuhdeneuvonta on saanut paljon kiitosta jäseniltään. Kyselyyn vastanneet arvostivat erityisesti neuvonnan nopeutta, asiantuntevuutta ja ystävällisyyttä. Jäsenet kokivat saavansa tarvitsemaansa tukea toimintansa.
Palautteissa korostui myös, että työsuhdeneuvonnasta saadut vastaukset ovat olleet selkeitä ja HALIn järjestämät koulutukset hyödyllisiä. Kokonaisarvosanaksi tuli 4,38/5. Vastaajia oli yhteensä 416.
Palautteista kävi ilmi myös kehityskohteita. Osa jäsenistä toivoi entistä nopeampaa vastausaikaa, selkeämpiä ja konkreettisempia ohjeita ja Q&A –osiota nettisivuille. Myös parempaa tavoitettavuutta ja lisättyjä puhelinaikoja toivottiin.
”Kiitämme jäseniämme luottamuksesta ja arvokkaista kehitysehdotuksista. On hienoa nähdä, että työmme saa näin positiivista palautetta. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluamme vastaamaan entistäkin paremmin jäsenistömme tarpeita. Saamamme palaute tukee ja ohjaa kehittämistyötämme”, kommentoi HALIn työmarkkinajohtaja Kati Virtanen.